Історія ІКПП

Шановні колеги! Запрошуємо Вас узяти участь у ІІ З’ЇЗДІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ УКРАЇНИ «Актуальні проблеми навчання та виховання дітей із особливими освітніми потребами в освітніх реаліях України»

Деталі

Міністерство освіти і науки України

Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова

Факультет спеціальної та інклюзивної освіти

ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів»

ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

Шановні колеги! Запрошуємо Вас узяти участь у

ІІ З’ЇЗДІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ УКРАЇНИ

«Актуальні проблеми навчання та виховання

дітей із особливими освітніми потребами

в освітніх реаліях України»

Захід, приурочений до 185-річчя Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова та 100-річчя факультету спеціальної та інклюзивної освіти, відбудеться 7 листопада 2019 року на базі Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова (м. Київ).

До участі запрошуються викладачі вищих навчальних закладів, співробітники науково-дослідних установ, аспіранти, докторанти, представники органів державного й місцевого самоврядування, працівники громадських організацій, фахівці в галузі спеціальної освіти.

ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМИ РОБОТИ:

  1. Актуальні проблеми спеціальної та інклюзивної освіти України і зарубіжжя: досвід та перспективи.
  2. Інноваційні технології навчання, виховання та розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
  3. Корекційно-реабілітаційний та психолого-педагогічний супровід осіб із особливими освітніми потребами: виклики сьогодення.
  4. Технології ранньої діагностики та комплексної допомоги особам із особливими освітніми потребами.
  5. Реабілітаційні технології корекції розвитку та порушень функцій опорно-рухового апарата.
  6. Інтеграція теорії і практики у системі професійної підготовки фахівців у галузі спеціальної освіти.

Робочі мови З’їзду: українська, англійська.

Місце проведення: м. Київ, вул. Тургенівська, 8/14.

Форма участі: очна (слухач, доповідач), заочна (публікація статті).

Наукові заходи під час проведення З’їзду:

  1. Науково-практична конференція (пленарне та секційні засідання), майстер-класи, публікація наукових статей.
  2. В межах роботи секцій відбудеться обговорення питань запровадження інноваційних технологій у навчально-реабілітаційному процесі для дітей:

-       з порушеннями слуху (глухі та зі зниженим слухом);

-       з порушеннями зору (сліпі та зі зниженим зором);

-       з інтелектуальними та поведінковими порушеннями;

-       з порушеннями опорно-рухового апарату;

-       з тяжкими порушеннями мовлення;

-       з розладами спектра аутизму.

Початок конференції о 10.00. Реєстрація учасників 09.15-10.00.

 

Програму З’їзду буде розміщено на сайтах

http://fkpp.npu.edu.uaта http://npu.edu.ua.

Для участі у З’їзді необхідно до 25 жовтня 2019 р. надіслати заявку про участь за посиланням https://forms.gle/y398dMN2PvyUkdBx7

Організаційний внесок складає 400 грн. і включає організаційні витрати на проведення конференції. Для аспірантів, студентів та членів ВГО «Українська асоціація корекційних педагогів» передбачені пільгові умови участі (організаційний внесок 300 грн.). Реквізити для оплати отримають усі зареєстровані особи.

ПРИМІТКА. Усі витрати, пов’язані з перебуванням на конференції, сплачуються учасниками за власний рахунок або за рахунок сторони, що відряджає.

Бронювання житла учасники здійснюють самостійно або можуть заздалегідь забронювати місце у гуртожитку НПУ імені М.П. Драгоманова.

За додатковою інформацією та питанням бронювання гуртожитку звертатися за телефоном:

(044) 484-69-94, +38 (093) 7507381 (Гноєвська Оксана Юріївна), або за електронною адресою nmcio@ukr.net.

За результатами З’їзду учасники мають можливість подати до друку наукову статтю у Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова (серія «Корекційна педагогіка та спеціальна психологія») – фахове видання, що індексується у наукометричній базі даних IndexCopernicus. Кінцевий термін подачі статті – 10 жовтня 2019 р. З вимогами до написання статей можна ознайомитися у Додатку 1.

Контактні особи – Базима Наталія Валентинівна (моб.тел. +38 (066) 909-79-07); Гноєвська Оксана Юріївна (тел. (044) 484-69-94);                                                       е-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Оргкомітет

 

ДОДАТОК 1

Збірка наукових праць Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія) входить до переліку друкованих фахових видань ВАК України (галузі: педагогічні, психологічні), має міжнародний стандартний номер періодичного видання ISSN2310-0893, включений до міжнародної наукометричної бази Index Copernicus ICV 2015: 38.66.

Науковий часопис видається за рахунок фізичних та юридичних осіб. Вартість однієї сторінки – тексту – 65 грн. Умови здійснення оплати статей будуть Вам надіслані у випадку прийняття статті до друку.

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія). Випуск 38 вийде у кінці грудня 2019 року. Після виходу із друку Наукового часопису упродовж 6 місяців із дати видання автори мають право забрати авторські примірники. Колектив авторів отримує кількість примірників, що відповідає кількості авторів. Передбачається пересилка збірки за кошти авторів за попередньою домовленістю (Нова Пошта).

Статті приймаються українською, російською або англійською мовами. Термін подачі матеріалів – до 10 жовтня 2019 року включно.

Передбачається пересилка збірки за кошти авторів за попередньою домовленістю (Нова Пошта).

Вимоги до оформлення статей:

1. Вимоги до оформлення тексту:

1.            Матеріали статті в електронному варіанті формату *.doc пересилаються на електронну адресу fsio100@ukr.netЦя електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.">. Назва документу відповідає прізвищу автора/авторів (наприклад, «Базима.doc», «Шеремет_Базима.doc»). В темі листа, залежно від того, у якому розділі планується розміщення статті, зазначається: «Науковий Часопис 38.Корекційна педагогіка» або«Науковий Часопис 38.Спеціальна психологія».

2.            Обсяг статті – від 12 сторінок друкованого тексту (без нумерації сторінок). Загальний обсяг статті не повинен перевищувати 25 сторінок.

3.            Розмір аркушу – А-4, тип шрифту: Times New Roman; розмір шрифту – 14 пт; стиль «Стандарт»; міжрядковий інтервал – 1,5, вирівнювання по ширині, абзац – 1,25 мм.

4.            Параметри сторінки – по 2,0 см з усіх сторін.

5.            Виклад матеріалу статті має відповідати п.3 Постанови Президії ВАК України «Про підвищення вимог до фахових видань, внесених до переліку ВАК України» від 15 січня 2003р. № 7 – 05/1.

6В тексті статті після кожного прізвища автора ставиться посилання (у квадратних дужках) на список використаних джерел.

7. Посилання на цитовані джерела подаються у квадратних дужках після цитати, де перше число – номер джерела в списку використаної літератури, який додається до статті, друга – номер сторінки (діапазон сторінок задається через тире) (наприклад: [1, с.14або [6, с. 138-141]); декілька джерел відділяються крапкою з комою або дефісом (наприклад: [1; 5; 12]або [7-9]).

2. Вимоги до набору тексту:

  1. Вимкнути функцію «перенос».
  2. Вимкнути функцію «нумерація сторінок».
  3. Відступ першого рядку кожного абзацу робиться автоматично через меню Microsoft Word (Формат – Абзац – виступ на першій сторінці – 1,25 мм).
  4. Відстань між словами – не більше 1 пропуску; зайві пропуски між словами небажані.
  5. Використовувати дефіс «-», який не відділяється пропусками та тире «–», яке відділяється з обох сторін пропусками відповідно до тексту.
  6. Схеми формуються за допомогою функції «Групування об’єктів».
  7. Граничні розміри таблиць у тексті (104x170) мм, назва таблиці розміщується над таблицею. Мінімальний розмір шрифту таблиць – 8 пт.
  8. Граничні малюнків у тексті (104x170) мм Малюнки виконуються по можливості векторною графікою. Сканування малюнків виконується з роздільною здатністю 300 dpiі, зберігається у форматі ТІF (ІВМ РС). Підпис розміщується під малюнком з позначенням «Рис.».
  9. Виділення кольором і кольорові малюнки та графіки небажані (друк збірки чорно-білий).

3. Вимоги до змісту тексту (Див. зразок):

  1. Бібліографічний показник УДК: без абзацного відступу, жирний шрифт (ліворуч).
  2. Прізвище та ініціали автора / авторів: жирний шрифт, курсив, вирівнювання праворуч; електронна адреса / адреси (Див. зразок).
  3. Назва статті (мовою написання статті): великі літери, жирний шрифт, вирівнювання по центру.
  4. Анотація статті (без слова «анотація») та ключові слова (розпочинаються словосполученням «Ключові слова:»; курсив), українською мовою. Анотація – 70-100 слів, ключові слова – 6-10 слів.
  5. Текст статті повинен мати у своїй структурі такі елементи, як: постановка проблеми, аналіз досліджень і публікацій, мета статті, виклад матеріалу дослідження, висновки, перспективи подальших пошуків у напрямі дослідженняЗазначені елементи представляються стилістично тавиділяються графічно(Див. зразок).
  6. Список використаних джерел (з двокрапкою, по центру): жирний шрифт. Бібліографічні джерела подаються за списком, без відокремлення абзацем; ім’я автора праці (або перше слово її назви) виділяється жирним шрифтом. На всі джерела, вказані в переліку, має бути посилання в тексті статті. Використана література оформлюється мовою першоджерела та транслітерацією, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України N 55 від 27 січня 2010 р.; посилання на правила оформлення http://nbuv.gov.ua/node/929 посилання на транслітераційний переклад в онлайн режимі http://translit.kh.ua/. Список використаних джерел оформлюється відповідно до стандарту APA – Міжнародного стилю оформлення наукових публікацій (Див. Додаток Б). Зверніть увагу! Змінилися правила оформлення!
  7. Анотації статті (без слова «анотація») та ключові слова (розпочинаються словосполученням «Ключові слова:»; курсив), російською та англійською мовами.Перед кожною анотацією жирним шрифтом зазначається прізвище та ініціали автора, назва статті (мовою, якою написана анотація). Анотації мають містити такі компоненти: мета дослідження, методики дослідження (або процедура дослідження), результати дослідження, висновки. Анотація російською мовою – 70-100 слів, ключові слова – 6-10 слів. Анотація англійською мовою – 250-300 слів, ключові слова – 6-10 слів. (Див. зразок).
  8. Супровідна сторінка (не оплачується): відомості про автора / авторів подаються без скорочень (прізвище, ім’я, по батькові, наукове звання, посада, місце роботи, адреса, e-mail, телефон (Див. зразок).

Оформлену за вимогами статтю та супровідну сторінку з відомостями про автора надсилайте на електронну адресу fsio100@ukr.net.

Перед відправленням листа, перевірте, будь ласка, чи відповідає оформлення статті та відомостей про автора вимогам та зразку.

Кожна стаття проходить подвійне «сліпе» (анонімне) рецензування членами рецензійної колегії та експертами з проблематики наукового дослідження, представленого у статті. З критеріями рецензування можна ознайомитися у додатку (Див. Додаток А).

Після рецензування статті автор упродовж 5 робочих днів буде повідомлений про результати рецензування (прийняття статті, потреба у доопрацюванні статті з рекомендаціями, відмова у друку статті).

Увага! Після 10 жовтня доопрацюванні статті не приймаються!

У випадку прийняття статті до друку Вам будуть запропоновані умови оплати. Вартість однієї сторінки – тексту складає 65 грн.

Контакти для довідок:

електронна поштаfsio100@ukr.net

телефон: +38 (066) 909-79-07

відповідальна особа: Базима Наталія Валентинівна

ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ СТАТТІ:

УДК: 376.36:81’23

Миколайчук Т.М., mykol@ukr.net

ПІДГОТОВКА КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ В УКРАЇНІ

Анотація українською мовою (70-100 слів).

Ключові слова: 6-10 слів.

Постановка проблеми Текст статті. Текст статті. Текст статті.

Аналіз досліджень і публікацій Текст статті. Текст статті. Текст статті.

Мета статті Текст статті. Текст статті. Текст статті.

Виклад матеріалу дослідження Текст статті. Текст статті. Текст статті.

Висновки, перспективи подальших пошуків у напрямі дослідження Текст статті. Текст статті. Текст статті.

Список використаних джерел:

Додаток 2.

References:

Додаток 2.

Миколайчук Т.М. Подготовка коррекционных педагогов в Украине.

Анотація російською мовою (70-100 слів).

Ключові слова російською мовою: 6-10 слів.

Mykolaichuk Т.M.Professional training for special pedagogues in Ukraine.

Анотація англійською мовою (250-300 слів).

Ключові слова англійською мовою: 6-10 слів.

-----розривсторінки-----

МИКОЛАЙЧУК ТЕТЯНАМИХАЙЛІВНА – кандидат педагогічних наук, доцентдоцент кафедри педагогіки і психології вищої школифакультету менеджменту освіти та науки Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова (Київ, Україна), Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Контактний телефон: (8-044486-80-38

Додаток А

ВІДГУК РЕЦЕНЗЕНТА НА СТАТТЮ

Назва статті  
Шифр (автор)  
Шифр (рецензент)  

1. Оригінальність та актуальність статті

2. Відповідність назви, анотації та ключових слів змісту статті

3. Ступінь наукової новизни дослідження

4. Повнота представленості теоретичного матеріалу або теоретичного й експериментального матеріалу; релевантність отриманих результатів досліджуваним реаліям

5. Наявність у статті результатів аналізу вітчизняних та зарубіжних класичних і сучасних досліджень, опублікованих у монографічних та дисертаційних виданнях

6. Представленість у статті результатів аналізу досліджень, опублікованих у вітчизняних та зарубіжних наукових журналах і збірниках наукових праць

7. Достатність/недостатність використаних літературних джерелта їх відповідність змісту статті

8. Чи вказані у списку використаних джерел праці науковців, які згадані в змісті статті? Чи присутні у тексті статті посилання на науковців, які згадані у списку використаних джерел?

9. Цінність отриманих результатів для подальшого розвитку теорії та практики корекційної педагогіки та спеціальної психології

10. Відповідність висновків меті та завданням дослідження, їх обґрунтованість і переконливість

11. Доречність представленого в статті ілюстративного матеріалу (таблиць, рисунків, діаграм, гістограм тощо), якість їх оформлення (допускається відсутність ілюстративного матеріалу)

12. Якість цитування у статті й оформлення списку використаних джерелвідповідно до вимог

13. Відповідність статті встановленому Редакцією обсягу (не менше 0,5 др. арк. – не менше 12 сторінок (не менше 21600-22000 знаків) – без анотацій та списку використаних джерел)

14. Правильність і коректність оформлення статті (науковий стиль, прийнята термінологія, чіткість формулювання, зрозумілість для сприйняття, чіткість, логічність, послідовність викладу матеріалу, аргументованість тощо)

ЗАГАЛЬНА ОЦІНКА ЯКОСТІ СТАТТІ РЕКОМЕНДАЦІЇ РЕЦЕНЗЕНТА
   

Додаток Б

АРА – МІЖНАРОДНИЙ СТИЛЬ ОФОМЛЕННЯ НАУКОВИХ ПУБЛІКАЦІЙ

ПЕРІОДИЧНІ ВИДАННЯ (ЖУРНАЛИ, ЗБІРНИКИ НАУКОВИХ ПРАЦЬ)
Література (Кирилиця) References (Транслітерація)
ОДИН АВТОР
Автор, А.А. (Рік публікації). Назва статті. Назва періодичного видання. Випуск(Номер), сторінка(и). doi: хххх
Автор, А.А., (Рік публікації). Назва статті. Назва періодичного видання. Номер, Сторінка(и). doi: хххх

Акімова, Н. (2017). Психолінгвістичний код сайтів новин: колективне авторство. Psycholinguistics. Психолінгвістика. Психолингвистика, 22(1), 15–25.

doi: 10.5281/zenodo.1087458

Akimova, N. (2017). Psikholingvistichnij kod sajtiv novin: kolektivne avtorstvo [News sites psycholinguistics code: collective authorship]. Psikholingvistika – Psycholinguistics22(1), 15–25. https://doi.org/10.5281/zenodo.1087458[in Ukrainian].

Одінцова, A. (2017). Психолінгвістичні маркери мовлення осіб у різних емоційно-психічних станах. Психологічні перспективи29, 280–291.

https://doi.org/10.29038/2227-1376-2017-29-280-291

Odintsova, A. (2017). Psiholingvistichni markeri movlennya osib u riznih emocijno-psihichnih stanah [Psycholinguistic markers of human’s speech in different emotional and mental states. Psychological perspectives]. Psihologichni perspektivi – Psychological prospects, 29, 280–291. https://doi.org/10.29038/2227-1376-2017-29-280-291[in Ukrainian].
ДВА АВТОРИ
Автор, А.А., & Автор, Б.Б. (Рік публікації). Назва статті. Назва періодичного видання. Номер, Сторінка(и). doi: хххх
Акімова, Н., & Акімова, A. (2018). Розуміння тексту як специфічний вид розуміння. Psycholinguistics. Психолінгвістика. Психолингвистика24(1), 27–46. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2018-24-1-27-46 AkimovaN., & AkimovaA. (2018). Rozuminnya tekstu yak specifichnij vid rozuminnya [Тext Understanding as a Special Kind of Understanding]. Psikholingvistika – Psycholinguistics24(1), 27–46. https://doi.org/10.31470/2309-1797-2018-24-1-27-46[in Ukrainian].
ВІД ТРЬОХ ДО П’ЯТИ АВТОРІВ
Автор, А.А., Автор, Б.Б., &Автор, В.В. (Рік публікації). Назва статті. Назва періодичного видання. Номер, Сторінка(и). doi: хххх
Князева, Е.Г., Тихонова, Е.В., & Курбаков, И.А. (2019). Психолингвистическое исследование конфликтогенных языковых единиц в современном медийном дискурсе. Вопросы психолингвистики, 1(39), 102–117.   doi: 10.30982/2077-5911-2019-39-1-102-117 Knyazeva, E.G., Tihonova, E.V., & Kurbakov, I.A. (2019). Psiholingvisticheskoe issledovanie konfliktogennyh yazykovyh edinic v sovremennom medijnom diskurse [A psycholinguistic research into conflictgenous verbal means in modern media discourse]. Voprosy psiholingvistiki – Journal of Psycholinguistics, 1(39), 102–117. doi: 10.30982/2077-5911-2019-39-1-102-117 [in Russian].

Ахутина, Т.В., Корнеев, А.А., Ощепкова, Е.С., Панкратова, Я.Р., & Матвеева, Е.Ю. (2019). Понимание грамматических конструкций и построение рассказа учащимися 1-3 классов. Вопросы психолингвистики,

1(39), 58–81. doi: 10.30982/2077-5911-2019-39-1-58-81

Ahutina, T.V., Korneev, A.A., Oshepkova, E.S., Pankratova, Ya.R., & Matveeva, E.Yu. (2019). Ponimanie grammaticheskih konstrukcij i postroenie rasskaza uchashimisya 1-3 klassov [Understanding of grammatical constructions and story creation in first-, second- and thirdgraders]. Voprosy psiholingvistiki – Journal of Psycholinguistics, 1(39), 58–81. doi: 10.30982/2077-5911-2019-39-1-58-81 [in Russian].
ЯКЩО БІЛЬШЕ ШЕСТИ АВТОРІВ, СЬОМИЙ ТА НАСТУПНІ АВТОРИ ПОЗНАЧАЮТЬСЯ «ТА ІН.» / «ET AL.»
Автор, А.А., Автор, Б.Б., Автор, В.В., Автор, Г.Г., Автор, Д.Д., Автор, Е.Е., та ін. (Рік публікації). Назва статті. Назва періодичного видання. Номер, Сторінка(и). doi: хххх
Fan, X., Miller, B. C., Park, K. E., Winward, B. W., Christensen, M., Grotevant, H. D., et al. (2006). An exploratory study about inaccuracy and invalidity in adolescent self-report surveys. Field Methods, 18(3), 223–244. https://doi.org/10.1177/152822X06289161

ЯКЩО БІЛЬШЕ ВОСЬМИ АВТОРІВ, ПІСЛЯ ШОСТОГО ТА ПЕРЕД ВОСЬМИМ СТАВИТЬСЯ ТРИКРАПКА «…»

Автор, А.А., Автор, Б.Б., Автор, В.В., Автор, Г.Г., Автор, Д.Д., Автор, Е.Е., … Автор, Ж.Ж. (Рік публікації). Назва статті. Назва періодичного видання. Номер, Сторінка(и). doi: хххх

Wolchik, S.A., West, S.G., Sandler, I.N., Tein, J., Coatsworth, D., Lengua, L., … Griffin, W.A. (2000). An experimental evaluation of theory-based mother and mother-child programs for children of divorce. Journal of Consulting and Clinical Psychology, 68(5), 843–856. doi: 10.1037//0022-006X.68.5.843
ЯКЩО DOI ВІДСУТНІЙ, АЛЕ Є ONLINE ДОСТУП ДО СТАТТІ
Автор, А.А. (Рік публікації). Назва статті. Назва періодичного видання. Випуск(Номер), сторінка(и). Режим доступу htpp://xxxx

Глозман, Ж. (2015). Семантические и грамматические категории в норме и патологии. Cхідноєвропейський журнал психолінгвістики, 2(1), 34–42. Режим доступу:

http://eepl.at.ua/_ld/0/64_eejpl_journal_2.pdf

Glozman, Zh. (2015). Semanticheskie i grammaticheskie kategorii v norme i patologii [Semantic and Grammar Categories in Norm and Pathology]. Ckhidnoyevropejskij zhurnal psikholingvistiki – East European Journal of Psycholinguistics, 2(1), 34–42. Retrieved from http://eepl.at.ua/_ld/0/64_eejpl_journal_2.pdf[in Russian].
АВТОР І РЕДАКТОР(И) ЗБІРНИКА НАУКОВИХ ПРАЦЬ
Автор, А.А. (Рік публікації). Назва публікації. А.А. Редактор & Б.Б. Редактор (Ред.), Назва збірника наукових праць (Кіл-сть томів / випусків). (Номер тома / випуска, сторінки). Місто (повністю) : Видавництво.
Бондаренко, А.К. (2012). Понимание как фактор успешности когнитивной и коммуникативной деятельности языковой личности. Е.Г. Борисова & Н.В. Аниськина (Ред.), Понимание в коммуникации. Человек в информативном пространстве (Т. 1–2). (Т. 1, с. 74–78). Ярославль – Москва : Изд-во ЯГПУ. Bondarenko, A.K. (2012). Ponimanie kak faktor uspeshnosti kognitivnoj i kommunikativnoj deyatelnosti yazykovoj lichnosti [Understanding as a factor of success in cognitive and communicative activity of a linguistic personality]. In E.G. Borisova & N.V. Aniskina (Eds.), Ponimanie v kommunikacii. Chelovek v informativnom prostranstve – Understanding in communication. Man in an informative space (Vols. 1–2). (Vol. 1, pp. 74–78). Yaroslavl – Moscow : Izd-vo YaGPU [in Russian].
КНИГИ (МОНОГРАФІЇ)
ОДИН АВТОР
Автор, А.А. (Рік публікації). Назва книги. Місто (повністю) : Видавництво.
Леонтьев, А.А. (1999). Основы психолингвистики. Москва : Смысл. Leontiev, A.A. (1999). Osnovy psiholingvistiki [Fundamentals of Psycholinguistics]. Moscow : Smysl [in Russian].
Орап, М.О. (2014). Психологія мовленнєвого досвіду особистості. (Монографія). Тернопіль : Підручники і Посібники.

Orap, M.O. (2014). Psihologiya movlennyevogo dosvidu osobistosti

[Psychology of personality’s speech experience]Ternopil : Pidruchniki i Posibniki [in Ukrainian].

ДВА АВТОРИ
Автор, А.А., & Автор, Б.Б. (Рік публікації). Назва книги. Місто (повністю) : Видавництво.
Засєкіна, Л.В., & Засєкін, С.В. (2008). Психолінгвістична діагностика. Луцьк : Вежа. Zasiekina, L.V., & Zasiekin, S.V. (2008). Psiholingvistichna diagnostika [Psycholinguistic diagnosis]. Lutsk : Vezha [in Ukrainian].
ТРИ АВТОРИ
Автор, А.А., Автор, Б.Б., & Автор, В.В. (Рік публікації). Назва книги. Місто (повністю) : Видавництво.
Ушакова, Т.Н., Павлова, Н.Д., & Зачесова, И.А. (1989). Речь человека в общении. Москва : Наука. Ushakova, T.N., Pavlova, N.D., & Zachesova, I.A. (1989). Rech cheloveka v obshenii [Speech of a person in communication].Moscow : Nauka [in Russian].
АВТОР І РЕДАКТОР(И)
Автор, А.А. (Рік видання). Назва книги. Редактор(и). Місто (повністю) : Видавництво.

Новиков, А.И. (2007). Текст и его смысловые доминанты. Н.В. Васильева, Н.М. Нестерова & Н.П. Пешкова (Ред.).

Москва : Институт языкознания РАН.

Novikov, A.I. (2007). Tekst i ego smyslovye dominanty [Text and its semantic dominants]. In N.V. Vasileva, N.M. Nesterova & N.P. Peshkova (Eds.). Moscow : Institut yazykoznaniya RAN [in Russian].
ЧАСТИНА КНИГИ (АВТОР І РЕДАКТОР(И))
Автор(и). (Рік видання). Назва частини книги. Редактор(и), Назва книги (сторінки). Місто (повністю) : Видавництво.
Леонтьев, А.А. (1976). Признаки связности и цельности текста. Т.М. Дридзе & А.А. Леонтьев (Ред.), Смысловое восприятие речевого сообщения (в условиях массовой коммуникации) (с. 46–47). Москва : Наука. Leontiev, A.A. (1976). Priznaki svyaznosti i celnosti teksta [Signs of coherence and integrity of the text]. In T.M. Dridze & A.A. Leontiev (Eds.), Smyslovoe vospriyatie rechevogo soobsheniya (v usloviyah massovoj kommunikacii) – The semantic perception of a speech message (in conditions of mass communication) (p. 46–47). Moscow : Nauka [in Russian].

Радзиховская, В.К., & Кирьянов, А.П. (2003). А.А. Леонтьев: Психолингвистика ХХ века.

В.К. Радзиховская (Ред.), Психолингвистика в очерках и извлечениях (с. 405–421). Москва : Издательский центр «Академия».

Radzihovskaya, V.K., & Kiryanov, A.P. (2003). A.A. Leontiev: Psiholingvistika XX veka [A.A. Leontiev: Psycholinguistics of the 20th century]. In V.K. Radzihovskaya (Ed.), Psiholingvistika v ocherkah i izvlecheniyah – Psycholinguistics in essays and extracts (pp. 405–421).

Moscow : Izdatelskij centr «Akademiya» [in Russian].

КНИГА ПІД ЗАГОЛОВКОМ (ЗА РЕДАКЦІЄЮ)
Редктор(и). (Ред.). (Рік публікації). Назва книгиМісто (повністю) : Видавництво.
Радзиховская, В.К. (Ред.). (2003). Психолингвистика в очерках и извлечениях. Москва : Издательский центр «Академия».

Radzihovskaya, V.K. (Ed.). (2003). Psiholingvistika v ocherkah i izvlecheniyah [Psycholinguistics in essays and extracts].

Moscow : Izdatelskij centr «Akademiya» [in Russian].

ДЛЯ ВСІХ ВИДАНЬ, КРІМ ПЕРШОГО
Автор, А.А. (Рік публікації). Назва книги. (Порядковий номер видання). Місто (повністю) : Видавництво.
Белянин, В.П. (2000). Введение в психолингвистику (2-е изд.). Москва : ЧеРо. Belyanin, V.P. (2000). Vvedenie v psiholingvistiku [Introduction to Psycholinguistics] (2nd. ed.). Moscow : CheRo [in Russian].
ЯКЩО ЧАСТИНА КНИГИ (ДЛЯ ВСІХ ВИДАНЬ, КРІМ ПЕРШОГО)
Автор, А.А. (Рік публікації). Назва розділу. (Порядковий номер видання, Сторінки). Місто (повністю) : Видавництво.

Леонтьев, А.А. (1999). Психолингвистика в овладении языком. Основы психолингвистики (2-е изд., с. 218–229).

Москва : Смысл.

Leontiev, A.A. (1999). Psiholingvistika v ovladenii yazykom [Psycholinguistics in mastering the language], Osnovy psiholingvistiki – Fundamentals of Psycholinguistics (2nd ed., pp. 218–229). Moscow : Smysl [in Russian].
БАГАТОТОМНЕ ВИДАННЯ (АВТОР І РЕДАКТОР(И))
Автор, А.А. (Рік видання). Назва видання (Кількість томів). Редактор(и), Місто (повністю) : Видавництво.

Выготский, Л.С. (1982). Собрание сочинений (Т. 1–6). А.Р. Лурия & М.Г. Ярошевский (Ред.).

Москва : Педагогика.

Vygotskij, L.S. (1982). Sobranie sochinenij [Collected works] (Vols. 1–6). In A.R. Luriya & M.G. Yaroshevskij (Eds.). Moscow : Pedagogika [in Russian].
ОКРЕМИЙ ТОМ (ЗІ СТОРІНКАМИ) БАГАТОТОМНОГО ВИДАННЯ (АВТОР І РЕДАКТОР(И))

Автор, А.А. (Рік видання). Назва окремого тому. Редактор(и), Назва книги (Кількість томів). (Номер тому, сторінки).

Місто (повністю) : Видавництво.

Выготский, Л.С. (1984). Раннее детство. Д.Б. Эльконин (Ред.), Собрание сочинений (Т. 1–6). (Т. 4, с. 340–376). Москва : Педагогика. Vygotskij, L.S. (1984). Rannee detstvo [Early childhood]. In D.B. Elkonin(Ed.), Sobranie sochinenij – Collected works (Vols. 1–6). (Vol. 4,pp 340–376). Moscow : Pedagogika [in Russian].

Выготский, Л.С. (1983). История развития высших психических функций. А.Р. Лурия & М.Г. Ярошевский (Ред.), Собрание сочинений (Т. 1–6). (Т. 3, с. 5–328).

Москва : Педагогика.

Vygotskij, L.S. (1983). Istoriya razvitiya vysshih psihicheskih funkcij [The history of higher mental functions development]. In A.R. Luriya & M.G. Yaroshevskij (Eds.), Sobranie sochinenij – Collected works (Vols 1–6). (Vol. 3, pp. 5–328). Moscow : Pedagogika [in Russian]
МАТЕРІАЛИ (ТЕЗИ) КОНФЕРЕНЦІЇ
АВТОР
Автор, А.А. (Рік видання). Назва матеріалів, Назва конференції (Місто проведення, дата проведення), (сторінки). Місто (повністю) : Видавництво.
Ахутина, Т.В. (2016). Смысл, смысловое поле и модель ситуации текста. Е.Ф. Тарасов (Отв. ред.), Материалы XVIII Международного симпозиума по психолингвистике и теории коммуникации «Теория речевой деятельности: практика и эксперимент» (г. Москва, 24–26 мая 2016 г.). (Часть 1–2). (Часть 1, с. 19–24) . Москва : Издательство «Канцлер». Ahutina, T.V. (2016). Smysl, smyslovoe pole i model situacii teksta [Sense, semantic field and model of the text situation.]. In E.F. Tarasov (Ed.), Proceedings from TSAPE’ 16: XVIII Mezhdunarodnyj simpozium po psiholingvistike i teorii kommunikacii «Teoriya rechevoj deyatelnosti: praktika i eksperiment» – The XVIII International Symposium on Psycholinguistics and Communication Theory «Theory of speech activity: practice and experiment» (Moscow, May 24–26th, 2016) (Part 1–2). (Part 1, pp. 19–24). Moscow : Izdatelstvo «Kancler» [in Russian].
АВТОР І РЕДАКТОР(И)
Автор, А.А. (Рік видання). Назва матеріалів. Редактор(и), Назва конференції (Місто проведення, дата проведення), (сторінки). Місто видання :   Видавництво.

Мілінчук, В.І. (2015). Психолінгвістичні особливості експресивної дислалії в дітей. Л.О. Калмикова (Ред.), Тези Х Міжнародної науково-практичної конференції «Психолінгвістика в сучасному світі – 2015»

(м. Переяслав-Хмельницький, 22–23 жовтня 2015 р.) (с. 76–77). Переяслав-Хмельницький : ФОП Лукашевич О.М.

Milinchuk, V.I. (2015). Psiholingvistichni osoblivosti ekspresivnoyi dislaliyi v ditej [Psycholinguistic features of the expressive dyslalia in children]. In L.O. Kalmikova (Ed.), Proceedings from ISPCPMW ’15: X Mizhnarodna naukovo-praktichna konferenciya «Psiholingvistika v suchasnomu sviti – 2015» – The International Scientific and PracticalConference «Psycholinguistics in a Modern World – 2015» (PereiaslavKhmelnytskyi, October 22nd–23rd, 2015) (pp. 76–77). PereiaslavKhmelnytskyi : FOP Lukashevich O.M. [in Ukrainian].
АВТОРЕФЕРАТ ДИСЕРТАЦІЇ
Автор, А.А. (Рік видання). Назва автореферату. (Вихідні дані). Місто (повністю)
АВТОРЕФЕРАТ НА ЗДОБУТТЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ КАНДИДАТА НАУК
Ваганова, Н.А. (2006). Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формах. (Автореф. дис. канд. психол. наук). Київ.

Vaganova, N.A. (2006). Rozuminnya starshimi doshkilnikami novoyi informaciyi u verbalnij i vizualnij formah [Understanding of the new information presented in verbal and visual forms by pre-school children].

Extended abstract of Candidate’s thesisKyiv [in Ukrainian].

АВТОРЕФЕРАТ НА ЗДОБУТТЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ ДОКТОРА НАУК
Орап, М.О. (2014). Психологічні основи організації мовленнєвого досвіду особистості. (Автореф. дис. д-ра психол. наук). Київ. Orap, M.O. (2014). Psykholohichni osnovy orhanizatsiyi movlennyevoho dosvidu osobystosti [Psychological bases of organization of the individual speech experience]. Extended abstract of Doctor’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].
ДИСЕРТАЦІЇ
Автор, А.А. (Рік видання). Назва дисертації. (Вихідні дані). Місто (повністю)
ДИСЕРТАЦІЯ НА ЗДОБУТТЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ КАНДИДАТА НАУК
Ваганова, Н.А. (2006). Розуміння старшими дошкільниками нової інформації у вербальній і візуальній формах. (Дис. канд. психол. наук). Київ.

Vaganova, N.A. (2006). Rozuminnya starshimi doshkilnikami novoyi informaciyi u verbalnij i vizualnij formah [Understanding of the new information presented in verbal and visual forms by pre-school children].

Candidate’s thesis. Kyiv [in Ukrainian].

ДИСЕРТАЦІЯ НА ЗДОБУТТЯ НАУКОВОГО СТУПЕНЯ ДОКТОРА НАУК
Кулиш, Л.Ю. (1984). Психолингвистические аспекты восприятия устной речи (зависимость восприятия от речевых характеристик говорящего). (Дисс. д-ра филол. наук). Киев. Kulish, L.Yu. (1984). Psiholingvisticheskie aspekty vospriyatiya ustnoj rechi (zavisimost vospriyatiya ot rechevyh harakteristik govoryashego) [Psycholinguistic aspects of the perception of oral speech (the dependence of perception on speech characteristics of the speaker)]. Doctor’s thesis. Kyiv [in Russian].
ЕЛЕКТРОННІ РЕСУРСИ
АВТОР КНИГИ (НЕ ВКАЗАНА ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ)
Автор, А.А. (без дати). Назва книги. Режим доступу: http://xxxxx>
Богин, Г.И. (н.д.). Типология понимания текста. Режим доступа: http://linguistics-online.narod.ru/index/0-240 Bogin, G.I. (n.d.). Tipologiya ponimaniya teksta [Typology of text understanding]. Retrieved from http://linguistics-online.narod.ru/index/0240[in Russian].
КНИГА БЕЗ АВТОРА (ВКАЗАНА ДАТА ПУБЛІКАЦІЇ)
Cambridge Local Examinations Syndicate. (2001). Quick placement test [measurement instrument]. Retrieved from http://www.vhsaschaffenburg.de/cms/media/download/238/oxford-test.pdf.
Psychology Software Tools, Inc. (2012). E-Prime 2.0. Retrieved October 23, 2018. Retrieved from http://www.pstnet.com/
ПУБЛІКАЦІЯ (НЕМАЄ АВТОРА І ДАТИ)
Актуальные проблемы психолингвистики (н.д.). Режим доступа: https://studopedia.info/3-25968.html

Aktualnye problemy psiholingvistiki [Actual problems of psycholinguistics].Retrieved from https://studopedia.info/3-25968.html

   

Авторизація  

   

qrcode ikpp

   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Інститут неперевної освіти
Факультети
Фізико-математичний факультет :: Факультет філософської освіти :: Факультет фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний факультет :: Факультет інформатики :: Факультет іноземної філології :: Факультет історичної освіти :: Факультет корекційної педагогіки та психології :: Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського :: Факультет магістратури, аспіратнути та докторантури :: Факультет природничо-географічної освіти та екології :: Факультет педагогіки та психології :: Факультет політології та права :: Факультет соціально-економічної освіти та управління :: Факультет української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ