Пленарне засідання звітно-наукової конференції викладачів, аспірантів і докторантів ФСІО УДУ імені Михайла Драгоманова

23 травня 2023 року відбулося пленарне засідання звітно-наукової конференції викладачів, аспірантів і докторантів факультету спеціальної та інклюзивної освіти УДУ імені Михайла Драгоманова.

Голова засідання: декан факультету, кандидат педагогічних наук, доцент Маркусь І.С.

Секретар: заступник декана факультету з наукової роботи та міжнародних зв’язків, кандидат педагогічних наук, доцент Круглик О.П.

З доповідями на пленарному засіданні із жвавими дискусіями науково-професійного спрямування виступали:

  1. Заступник декана з накової  роботи та міжнародних зв'язків ФСІО , канд. пед. наук, доцент Круглик О.П. «Єдність науково-дослідних інновацій та викликів сьогодення у діяльності факультету спеціальної та інклюзивної освіти».
  2. Доктор філософ. наук, професор кафедри спеціальної психології та медицини Супрун Д.М. «Синергія інклюзивної освіти та європейського досвіду».
  3. Завідувачка кафедри офтальмопедагогіки та офтальмопсихології, канд. психол. наук, доцент Гребенюк Т.М. «Модель реабілітації осіб з порушеннями зору у межах проєкту «Підтримка реабілітації людей з інвалідністю, спричиненою війною»»
  4. Докторантка кафедри логопедії і логопсихології, канд. пед. наук, доцент Бєлова О.Б. «Об’єктивізація проблеми розвитку емоційної складової мовленнєвої готовності в дітей старшого дошкільного віку з логопатологією».
  5. Голова НМР ФСІО, канд. психол. наук, доцент Горлачов О.С. «Стан сурдоперекладацької діяльності в умовах воєнного стану».
  6. Заступник декана з виховної роботи, канд. пед. наук, доцент Чепурна Л. Г. «Патріотичне виховання здобувачів освіти у Драгоманівській родині».

pfs01

В теплій науково-творчій атмосфері розглядалися й обговорювалися питання:

  • забезпечення функціонування наукового фахового видання «Науковий часопис. Серія 19. Корекційна педагогічка та спеціальна психологія: збірник наукових праць»;
  • участь викладачів факультету у проєктній діяльності на державному і міжнародному рівнях;
  • використання інноваційних технологій у професійній підготовці фахівців;
  • вимоги щодо присвоєння вченого звання професора (доцента) та рівень відповідності цим вимогам науково-педагогічних працівників;
  • системи стимулювання науково-дослідної роботи тощо.

pfs02 pfs03

pfs04 pfs05

Дякуємо всім доповідачам за змістовні й інноваційно-творчі доповіді!