Питання екзамену "Cпеціальна методика розвитку мовлення в спеціальних дошкільних закладах для дітей з ТПМ"

Деталі
Батьківська категорія: Освітні ресурси
Опубліковано: Середа, 27 квітня 2011, 19:28

1. Мовлення. Функції мовлення.
2. Мова та її визначення.
3. Вища нервова діяльність дитини.
4. Характерні властивості мови.
5. Основні засоби формування та розвитку мовлення дітей з вадами мовлення.
6. Етапи розвитку мовлення дитини.
7. Внутрішнє мовлення.
8. Основні різновиди мовлення.
9. Поняття та зміст діалогічного мовлення.
10. Форми діалогічного мовлення.
11. Особливості та типи монологічного мовлення.
12. Поняття мовленнєвої діяльності.
13. Види мовленнєвої діяльності.
14. Закономірності засвоєння мови.
15. Компоненти засобів навчання мови.
16. Принципи методика навчання мови.
17.  Функції мови.
18. Структура та функції мовленнєвотворчої діяльності дошкільників.
19. Характеристика типів мовленєвотворчої діяльності.
20. Спеціальна методика навчання розповідання за сюжетною картинкою.
21. Спеціальна методика проведення бесіди.
22. Типи занять за дидактичною метою.
23. Форми діалогічного мовлення.
24. Закономірності засвоєння слова дитиною дошкільного віку.
25. Зміст та напрямки логопедичної роботи з формування та розвитку словника дітей.
26. Особливості та типи монологічного мовлення.
27. Становлення методики розвитку мовлення як науки в загальній та спеціальній педагогіці.
28. форми організації логопедичної роботи.
29. Завдання та спеціальна методика навчання складання простих речень.
30. Особливості мовлення дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичним недорозвиненням.
31. Напрямки логопедичної роботи по формуванню мовлення у дітей з Фонетико-фонематичною недорозвиненням.
32. Особливості мовлення дітей з загальним недорозвиненням мовлення.
33. Організація корекційного навчання та виховання дітей дошкільного віку в умовах спеціального дитячого закладу.
34. Формування вимови та розвиток мовлення у дітей з ЗНМ.
35. Особливості мовлення дітей із заїканням.
36. Методики логопедичних занять із заїкуватими дітьми.
37. Аналіз програми «Малятко» - програми виховання дітей дошкільного віку.
38. Аналіз програми «Дитина» - програми виховання та навчання дітей дошкільного віку.
39. Завдання, методи і форми роботи з розвитку мовлення.
40. Розвиток мовлення в ранньому віці дітей.
41. Зв'язок дрібної та загальної моторики і мовлення.
42. Програма виховання та навчання дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (в тому числі з нерізко вираженими загальним недорозвиненням мовлення).
43. Мотодологічні основи характеристики слова, його ролі в мові та мовленні.
44. Зміст та напрямки логопедичної роботи з формування та розвитку словника дітей.
45. Періодизація мовленнєвого розвитку.
46. Методика проведення бесіди з дітьми в дитячому садку.
47. Головний принцип формування правильної вимови.
48. Особливості вимови дітей –дошкільників.
49. Організація і зміст логопедичної роботи.