НОВІ ВИМОГИ ДО НАПИСАННЯ СТАТЕЙ В НАУКОВИЙ ЧАСОПИС

Деталі

   Планується видання 24 номеру Наукового часопису (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія). Статті приймаються українською, російською або англійською мовами. Термін подачі матеріалів – до  25 жовтня 2013 року.

  В Інституті корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова два рази на рік (у кінці календарного року та у кінці навчального року) виходить збірка наукових праць Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія).

Журнал видається за рахунок фізичних та юридичних осіб. Вартість однієї сторінки – тексту – 20 грн. Гроші на видання журналу подавати особисто викладачу кафедри логопедії Базимі Наталії Валентинівні (тел.0669097907).

Після виходу із друку Наукового часопису упродовж 6 місяців із дати видання автори мають право забрати авторські примірники. Колектив авторів отримує кількість примірників, що відповідає кількості авторів за умови, що об’єм статті складає більше, ніж 10 сторінок друкованого тексту відповідно до вимог. Якщо кількість сторінок друкованого тексту менша 10, за кожен додатковий примірник вноситься оплата у розмірі 30 грн.

Вимоги до оформлення статей:

1. Вимоги до оформлення тексту:

1.         Матеріали статті в електронному варіанті формату *.doc пересилаються на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..">Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Назва документу відповідає прізвищу автора (наприклад, «Базима.doc»). В темі листа зазначається «Науковий Часопис».

2.         Обсяг статті – 8-12 сторінок друкованого тексту (без нумерації сторінок), для докторантів – 14-15 сторінок друкованого тексту (40000 знаків).

3.         Розмір аркушу – А-4, тип шрифту: Times New Roman; розмір шрифту – 14 (розмір шрифту при оформленні анотацій та ключових слів – 12); міжрядковий інтервал – 1,5 (розмір шрифту при оформленні анотацій та ключових слів –1), вирівнювання по ширині, абзац – 1,25 мм.

5.         Параметри сторінки – по 2,0 см з усіх сторін.

6.         Виклад матеріалу статті має відповідати п.3 Постанови Президії ВАК України «Про підвищення вимог до фахових видань, внесених до переліку ВАК України» від 15 січня 2003р. № 7 – 05/1.

7. Посилання на цитовані джерела подаються в квадратних дужках після цитати, де перша цифра – номер джерела в списку літератури, який додається до статті, друга – номер сторінки (наприклад: [1, с.14]).

2. Вимоги до набору тексту:

1.         Вимкнути функцію «перенос».

2.         Відступ першого рядку кожного абзацу робиться автоматично через меню Microsoft Word (Формат – Абзац – виступ на першій сторінці – 1,25 мм ).

3.         Відстань між словами – не більше 1 пропуску; зайві пропуски між словами небажані.

4. Граничні розміри таблиць та малюнків у тексті – 104х170 мм2, назва таблиці розміщується над таблицею. Мінімальний розмір шифру таблиць – 10 пт.

5. Схеми формуються за допомогою функції «Групування об’єктів».

6. Виділення кольором і кольорові малюнки та графіки небажані (друк тексту збірки чорно-білий).

3. Вимоги до змісту тексту:

Бібліографічний показник УДК: без абзацного відступу, жирний шрифт (ліворуч).

Назва статті (мовою написання статті): великі літери, жирний шрифт (по центру).

Прізвище та ініціали автора / авторів: жирний шрифт (праворуч); науковий ступінь та звання автора / авторів: (без виділення).

Текст статті повинен мати у своїй структурі такі елементи, як: постановка проблеми, аналіз досліджень і публікацій, мета статті, виклад матеріалу дослідження, висновки, перспективи подальших пошуків у напрямі дослідження. Зазначені елементи представляються стилістично, але графічно виділяти їх не обов’язково.

Література (без двокрапки): жирний шрифт. Бібліографічні джерела подаються підряд, без відокремлення абзацем; ім’я автора праці (або перше слово її назви) виділяється жирним шрифтом. Використана література оформлюється мовою написання статті та транслітерацією.

Анотації статті (без слова «анотація») та ключові слова (розпочинаються словосполученням «Ключові слова:»; курсив), українською, російською та англійською мовами. Перед кожною анотацією жирним шрифтом зазначається прізвище та ініціали автора, назва статті (мовою, якою написана анотація). Вимоги до написання анотації: інформативність (анотація не повинна містити загальні слова), оригінальність (анотація англійською мовою не повинна бути калькою українського варіанту), змістовність (анотація має відображати загальний зміст статті і результати дослідження), структурність (анотація повинна відбивати логіку опису результатів статті), якість (переклад на російську та англійську мови має бути якісним), компактність (150-250 слів кожною мовою).

Супровідна сторінка (не оплачується): відомості про автора / авторів подаються без скорочень (прізвище, ім’я, по батькові, наукове звання, посада, місце роботи, адреса, телефон, e-mail).

Обов’язковою умовою є наявність рецензії на статтю провідного фахівця (доктора педагогічних або психологічних наук, професора). В кінці статті обов'язково вказуються дата надходження статті до редакції, дата прийняття статті до друку (визначає редакційна колегія) і рецензент.

Відсканований варіант рецензії (завірений печаткою) пересилається на електронну адресу Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. разом зі статтею і супровідною сторінкою.

Редколегія залишає за собою право відмовити авторові в публікації статті, яка не відповідає редакційним вимогам.

Контакти для довідок:

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - електронна пошта;

(066) 909-79-07 – відповідальна особа Базима Наталія Валентинівна.


ЗРАЗОК ОФОРМЛЕННЯ МАТЕРІАЛІВ:

удк: 376.36:81’23

ПІДГОТОВКА КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ В УКРАЇНІ

шеремет м.к.

доктор педагогічних наук, професор

Текст статті.

Текст статті.

Література

1. Выготский Л.С. Развитие устной речи / Л.С.Выготский // Собр.соч.: В.6 т. – М.: Просвещение, 1982. – Т.3. – с.164-176. 2. Дефектологічний словник: навчальний посібник / В.І.Бондар, В.М.Синьов /За редакцією В. І. Бондаря, В. М. Синьова. – К.: «МП Леся», 2011. – 528 с.

References

1. Vygotskiy L.S. Razvitiye ustnoy rechi / L.S.Vygotskiy // Sobr.soch.: V 6 t. – M.: Prosveshcheniye, 1982. – Т.3. – p.164-176. 2. Defektolohichny slovnyk: navchalny posibnyk / V.I.Bondar, V.M.Synov / Za redaktsiyeyu V.I.Bondarya, V.M.Synova. – K.: «MP Lesya», 2011. – 528 p.

шеремет м.к. Підготовка корекційних педагогів в Україні

У статті розглядається проблема модернізації і підготовки кваліфікованих спеціалістів у галузі корекційної педагогіки та спеціальної психології для роботи в нових умовах спеціальної освітньої системи. Здійснено аналіз становлення системи корекційної освіти в Україні в історичному аспекті. Проаналізовано забезпечення диференційованого навчання дітей різних категорій в межах національної державної системи. Зазначено, що в Україні Інститут корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова готує фахівців для роботи з дітьми за різними нозологіями, в тому числі і спеціалістів зі спеціальної психології (за нозологіями), з ортопедагогіки, вчителів інклюзивної освіти, фахівців для роботи з дітьми різного рівня інтелектуального розвитку та раннім дитячим аутизмом, консультантів для ПМПК. Обгрутована необхідність виваженої послідовної трансформації системи освіти на різних рівнях. Визначені основні напрямки удосконалення (реформування) корекційної освіти та виявлені причини кризовості освіти осіб з особливими освітніми потребами. Намічено основні тенденції процесу розвитку корекційної освіти загалом і для Інституту корекційної педагогіки та психології зокрема.

Ключові слова: корекційна освіта, реформування корекційної освіти, Інститут корекційної педагогіки та психології, комплексне порушення розвитку.

Шеремет М.К. Подготовка коррекционных педагогов в Украине

В статье рассматривается проблема модернизации и подготовки квалифицированных специалистов в области коррекционной педагогики и специальной психологии для работы в новых условиях специальной образовательной системы. Осуществлен анализ становления системы коррекционного образования в Украине в историческом аспекте. Проанализировано обеспечение дифференцированного обучения детей различных категорий в рамках национальной государственной системы. Отмечено, что в Украине Институт коррекционной педагогики и психологии Национального педагогического университета имени М.П.Драгоманова готовит специалистов для работы с детьми по разным нозологиям, в том числе и специалистов по специальной психологии (по нозологиям), по ортопедагогике, учителей инклюзивного образования, специалистов для работы с детьми разного уровня интеллектуального развития и ранним детским аутизмом, консультантов для ПМПК. Обоснована необходимость взвешенной последовательной трансформации системы образования на разных уровнях. Определены основные направления совершенствования (реформирования) коррекционного образования и выявлены причины кризисности образования лиц с особыми образовательными потребностями. Намечено основные тенденции процесса развития коррекционного образования в целом и для Института коррекционной педагогики и психологии в частности.

Ключевые слова: коррекционное образование, реформирование коррекционного образования, Институт коррекционной педагогики и психологии, комплексное нарушение развития.

Sheremet M.K. Professional training for special pedagogues in Ukraine

The article examines the issue of enhancement and training of qualified professional staff in the field of special education and psychology who will work under new conditions of the special educational system. It presents analysis of the special education system development in Ukraine from historical perspective. The article analyses sufficiency of the differentiated education for children with different disabilities in the framework of the national state educational system. It points out that the Institute of Correctional Pedagogy and Psychology of the National Pedagogical Dragomanov University trains educational staff to work with children of different nosology, including experts in special psychology (according to nosologies), orthopedagogics, teachers for inclusive educational settings, teachers trained to educate children with varying levels of learning abilities and autistic disorders, consultants for PMPC. It substantiates necessity for weighed and consistent transformation of the educational system at different levels. The author defines main directions for improvement (reformation) of the special education and names the factors causing critical state of education for individuals with special educational needs. Major tendencies in special education development are mapped, both in general and for the Institute of Correctional Pedagogy and Psychology in particular.

Key words: special education, special education reform, Institute of Correctional Pedagogy and Psychology, multiple disabilities.

Стаття надійшла до редакції 30.09.2013 р.

Статтю прийнято до друку 25.10. 2013 р.

Рецензент: д.п.н., акад. Синьов В.М.

Відомості про автора:

Шеремет Марія Купріянівна – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри логопедії Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету імені М.П.Драгоманова

Контактний телефон: (8-044) 486-80-38
e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

   

Авторизація  

   

Всього відвідувань  

11181425
Today
Yesterday
This Week
Last Week
This Month
Last Month
All days
2836
14050
77301
9481662
166170
274528
11181425

Your IP: 127.0.0.1
Server Time: 2017-12-17 07:59:51
   

qrcode ikpp

   

Використання матеріалів сайту можливе лише при згоді адміністрації порталу та активного посилання.
Всі права захищено!

Сайти, які підтримуються службою порталу
НПУ імені М.П.Драгоманова
Інститути
Фізико-математичний інститут :: Інститут філософської освіти :: Інститут фізичного виховання та спорту :: Інженерно-педагогічний інститут :: Інститут інформатики :: Інститут іноземної філології :: Інститут історичної освіти :: Інститут корекційної педагогіки та психології :: Інститут мистецтв :: Інститут магістратури, аспіратнути та докторантури :: Інститут природничо-географічної освіти та екології :: Інститут педагогіки та психології :: Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації :: Інститут політології та права :: Інститут розвитку дитини :: Інститут соціології, психології та соціальних комунікацій :: Інститут соціальної роботи та управління :: Інститут української філології та літературної творчості імені Андрія Малишка :: Інститут управління та економіки освіти
Факультети
Кримський гуманітарний факультет
Кафедри
Кафедра педагогчної творчості :: Кафедра педагогіки, теорія та історії педагогіки :: Кафедра методики викладання російської мови та світової літератури :: Кафедра етики та естетики :: Кафедра управління та євроінтеграції :: Кафедра філософії :: Кафедра інформатики
Персональні сайти
Андрущенко В.П. :: Бех В.П. :: Жалдак М.І. :: Борисенко В.Й. :: Франчук В.М. :: Франчук Н.П.
Інші сайти
Асоціація випускників :: Система управління електронними курсами НПУ :: Система управління електронними курсами інституту інформатики :: Система управління електронними курсами інституту інформатики (студенти) :: Простір гуманітарної комунікації :: Лабораторія археологічних досліджень :: Кабінет-музей М.П.Драгоманова :: Україна і становлення конституціоналізму в Європі :: Центр культури. НПУ